نخ های کلاژن

Collagen thread 2

لیفت صورت با نخ های کلاژن ساز یک روش جدید و موثر در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست است. این روش شامل استفاده از نخ هایی است که حاوی موادی مانند پلی لاکتیک اسید (PLA)، پلی کاپرولاکتون (PCL)  و پلی دی آکتیل (PDO) هستند. این نخ ها به طور معمول از طریق تزریق یا وارد کردن زیر پوست به منظور افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست استفاده میشوند.
با استفاده از این روش، پوست بهبود می ‌یابد، چین و چروک ‌ها کاهش می‌یابند و پوست صورت به شکل جوانتر و برجسته تری درمی‌ آید. همچنین، این روش میتواند به تقویت ساختار پوست، افزایش الاستیسیته و جلوگیری از افتادگی پوست کمک کند.
مهم است که قبل از تصمیم گیری برای انجام لیفت صورت با نخ های کلاژن ساز، با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که این روش مناسب شماست و به درستی اجرا خواهد شد.

نخ کلاژن که نخ ‌های مونو هم نامیده میشوند روشی است برای جوان سازی پوست. اینکار به این صورت است  که نخ کلاژن در زیر پوست قرار میگیرد و باعث بالا کشیده شدن پوست در نواحی شل شدگی میشود. این نخ ‌ها که ظرف مدت 2 تا 3 هفته کاملا جذب میشوند، فیبروبلاست‌ های لایه درم را به شدت تحریک میکنند تا بافت ترمیمی غنی از کلاژن و الاستین را بسازند.

Collagen thread 1

نکاتی که می بایست قبل از لیفت صورت با نخ رعایت شود:

  1. انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مجهز و مناسب.
  2. اجتناب از مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین.
  3. عدم فعالیت سنگین در ساعات قبل از عمل.
  4. عدم مصرف دخانیات و الکل یک هفته قبل از انجام لیفت صورت.

پزشک شما ابتدا نقاط استراتژیک را برای قرار دادن نخ‌ های کلاژن ساز در پوست شما تعیین میکند. این نقاط معمولاً بر اساس ساختار صورت شما و هدف ‌های جراحی تعیین میشود. پس از تعیین نقاط استراتژیک، پزشک شما با استفاده از سوزن یا کانول مخصوص، نخ ‌های کلاژن ساز را در پوست شما وارد میکند. این نخ‌ ها به دلیل خواص خود، باعث تقویت و کشیدن بافت ‌های پوستی میشوند.
پس از وارد کردن نخ ‌ها، پزشک شما آنها را به طور دقیق تنظیم میکند تا به عنوان یک سیستم پشتیبانی برای بافت‌ های پوستی عمل کنند. این کار باعث کشیدن و تقویت بافت‌ های پوستی میشود.

  • ماندگاری نسبتا طولانی
  • کاهش اثرات پیر
  • بدون جراحی و بیهوشی
  • بعد از سن ۲۰ سالگی قابل انجام میباشد.
  • بلافاصله نتیجه ی کار را مشاهده میکنید.
  • زمان کوتاه کار
  • بدون درد و نقاهت
  • سفت کردن پوست
  • هیچ برشی بر روی پوست ایجاد نمیشود.
Collagen thread

نخ جوان ساز یا نخ کلاژن ساز معمولاً برای افرادی که میخواهند پوست خود را جوانتر و کشیده ‌تر نمایند، مناسب است. افرادی که علائم پیری پوستی مانند چین و چروک، افتادگی پوست، کاهش الاستیسیته و کلاژن، و از دست دادن حجم پوست را تجربه میکنند، میتوانند از این روش بهره ببرند. همچنین، افرادی که میخواهند بهبود ظاهر پوست، کاهش چین و چروک و افزایش جوانسازی پوست را تجربه کنند نیز میتوانند از نخ جوان ساز استفاده کنند.
به هر حال، قبل از استفاده از نخ جوان ساز، مهم است که با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا اوضاع شخصی شما را بررسی کرده و به شما راهنمایی کند که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. همچنین، ممکن است برخی از افراد به دلیل وضعیت ‌های پزشکی خاص یا داروهایی که مصرف میکنند، نباید از این روش استفاده کنند.

دوام لیفت با نخ کلاژن ممکن است بین ۱ تا ۳ سال باشد، اما این مدت زمان بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع نخ استفاده شده، وضعیت پوست، رفتارهای فرد و عوامل دیگر متغیر است. نخ‌ های کلاژنی که به پوست شما وارد میشوند، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین میشوند که باعث جوانسازی و کشیدگی پوست میشود. بعد از انجام لیفت با نخ کلاژن، ممکن است اثرات جوان‌ سازی و کشیدگی پوست به مرور زمان کاهش یابد. برای حفظ نتایج بهتر، ممکن است نیاز به جلسات تکمیلی و مراقبت ‌های پوستی داشته باشید. همچنین، سبک زندگی، تغذیه، استرس، عادات خواب و عوامل دیگر نیز می‌توانند بر دوام نتایج تأثیر بگذارند.

  • خطوط پیشانی و اخم
  • گونه و غبغب
  • خطوط دور لب،ماریونت، نازولبیال
  • زیر چشم، اطراف چشم،خطوط پنجه کلاغی
  1. خودداری از انجام ورزش ‌های سنگین
  2. عدم استفاده از لوازم آرایشی در روزهای ابتدایی
  3. مصرف غذاهای نرم و مایعات، پرهیز از جویدن آدامس
  4. استفاده از کمپرس یخ در روزهای اول به منظور برطرف کردن التهابات داخلی

برای دریافت وقت مشاوره با ما تماس بگیرید ...